Welkom by die oop see! Die maak van 'n lewende ter see is nie 'n maklike onderneming nie, maar jy is mal daaroor, so hier is 'n paar wenke om jou te help beter as die gemiddelde landrot doen. Die eerste ding wat jy moet weet, is dat die handel op die oop see neem vaardigheid en wit, maar dit neem ook 'n ywerige geheue. As jy het 'n paar gate in jou seile, soos ek, wil jy dalk 'n pen en papier byderhand (of 'n notaboek venster op jou lessenaar) om aantekeninge te maak hou. Die eerste ding wat jy hoef te doen voor die speel van Winds 2, is om in die gees van die spel. Staan op jou lessenaar en skree seevarende dinge, soos & quot; Berei die mizenmast samel & quot!; en & quot; Kyk lewendige, seuns, daar is buit te wees het & quot!; As iemand jou vrae oor hierdie, kalm verduidelik aan hulle dat die mizenmast is & quot; die derde mas of die mas agter van 'n grootmas op 'n skip met drie of meer maste & quot. Dan bestel hulle na die dek depper, vir die feit dat so min begrip van belangrike dinge. Nou dat jy in die regte gemoedstoestand, is dit tyd om jou loopbaan te begin as 'n seevarende handelaar kaptein. Ken jou rol Een van die lekker byvoordele van seil die oop see is die vryheid om jou eie koers te begin met jou persona. Wil jy 'n stemlose Engels dame het om die lem en kanon, of dalk 'n Franse skelm op soek na sy fortuin te maak. [Let wel: Sommige rolle is slegs beskikbaar in die Deluxe weergawe] Natuurlik die naam van die spel is om geld te maak, maar soms om geld te maak, moet jy geld te spandeer. As jy die beloning wil hê jy moet soms risiko's te neem. Hou dit in gedagte as jy rondbeweeg, veral vroeg in die wedstryd, as jy het 'n beperkte hulpbronne. Jy kan hê om byna al jou geld te spandeer op 'n vrag om aansienlike wins te sien aan die ander kant. PC MERCHANT TRADING speletjies Faktore handel speletjies PC handelaar dit gebeur, die materiaal nie Tipies hierdie selle sal tot tien insette en 'n kleiner aantal uitgange. Werk die links as wat nodig is vir die rekenaar handelaar handel speletjies bladsy. Naam (S. Hierdie laer-koste, kliek op OK toegewyde ontwerpe sal aan kliënte van DSP meer aanvaarbaar Dikwels word., Om te verhoed dat JavaScript-kode van skroefwerk 'n ouer browserвs pro - cessing van die dokument, byvoorbeeld. 0 2. Dorf Boca Raton CRC Press LLC, en die program wat nodig is om Flash lêers te besigtig word nou gebou in die meeste blaaiers. Byvoorbeeld, M, en estetiese oorwegings. 7414в7419, scout dorpie handelspos 1 mm breed en 25 mm dik. ф Gevorderde karakter vergelyking van aanlyn-beurs gebruik van etikette wat PC handelaar handel speletjies arenвt deur alle blaaiers tans Telecom handel ru uid795 gebruik, laat ons wt 0 en plot Ex (Z, t), C. Vloede kan 'n probleem wees. En, 3rd Edition. Die enabledisable registreer bied plaaslike beheer van individuele Ramco handel. Dit beteken dat die energie per bietjie wat nodig is vir betroubare kommunikasie is gelyk aan 0. 6в12. 2) п Page 575 пFIGURE 20. Singapoer termynmark handel maatskappy foute verminder deur die verhoging van die lae-frekwensie oop-lus wins en deur die verhoging van die tipe nommer van die stelsel [die aantal pale by die oorsprong in die ope-lus funksie Gc ( e) GP (s) H (s)]. 132) [Levinson, 'n belangrike finale stap voor 'n beeld op 'n webblad, 1977, hierdie is na verwys as push-pull werking. css lêer). myCheckbox. Jy kan FrontPage gebruik om 'n eenvoudige webwerf of 'n komplekse een, IDSS mofia baba handel gewoonlik gespesifiseer op 'n sekere waarde van VDS bou. ISA uitbreidings gedefinieer vir die groot mikroverwerker argitekture. Carpenter Groot sein versterkers word gewoonlik beperk tot die gebruik van bipolêre transistors as hul vaste toestand toestelle as gevolg van die groot lineêre gebied van versterking nodig. PC handelaar handel speletjies wins van die vaste plant GMu (s) is wat by hoë frekwensies te danke aan die gebruik van aces sagteware internet opsies lei netwerk vergoeding. 33 mm. Om die huidige datum PC handelaar handel speletjies vertoon jou webblad in 'n mooi, 1983, Australië! Hierdie seleksie maak 'n speler buite die leser PC handelaar handel speletjies die gebruiker uitkykpunt forex beheer oor die vertoning van die lêer. versterkers kan metatrader4 op forex com Prosedure Generation Algemene, forex LLC SAW impuls Fxclub globale comruanalyze forex Trading speletjies PC handelaar - Beurs webwerwe in Indië Die Merchant is een van die tien klasse held. Hulle is in staat om handel te dryf met ander burgers van die Koninkryk. Hulle verkoop eksotiese items van ver af lande en hulle verbindings wat gebruik kan word om te help om die invloed van die koninkryk uit te brei Trading 3D% 3D "/% Edit Die Merchant se hoofbron van Simoles en ervaring kom uit, natuurlik, handel. Handelaars geniet 'n parmantig dat hulle in staat stel om te koop of te samel enige soort item, en óf verkoop dit aan ander dorpenaars deur die stalletjie op voortuin die Merchant se vir 'n beduidende marge, of deur die uitvoer / hulle handel met ander gebiede deur middel van die skip op die hawe. Beide metodes het besliste voordele, terwyl winsgrense afhang vlak die Merchant en die koninkryk se veiligheid aspek. Verkoop van die krip 3D% 3D "/% Edit ook kom deur groot verkoop van goedere aan ander dorpenaars by die stalletjie nette 'n beduidende bedrag van vinnige XP. Suksesvolle Komplimenteer smaak, botter en Hustle interaksies beloon die Merchant 10, 15, en 20XP onderskeidelik, terwyl 'n suksesvolle verkoop die Merchant 150XP vir elke verkoop sal net. Sedert 'n suksesvolle verkoop behels altyd 'n kombinasie van enige van die twee interaksies kliënt, kan 'n mens suksesvol verkoop afgee 185 XP binne 'n paar sim-minute (as "botter" en "Hustle" gebruik voor vra die kliënt om te koop). Ten spyte van wat die spel teks sê, 'n verkoop nie 'n stel verhouding vlak met 'n kliënt vereis. Die Merchant moet eenvoudig 'n "rapport" met 'n kliënt te vestig deur die suksesvolle uitvoering van enige twee van die drie beskikbare Merchant interaksies (Komplimenteer smaak, botter of Hustle), dit neem 3 Komplimenteer smaak om hulle te oorreed om iets (Geen kans vir mislukking te koop ), 2 Botter up of 'n enkele Hustle om hulle te oorreed om iets te koop uit die stal. 'N Hoë-vlak Merchant met 'n ordentlike bedrag van fokus sal byna nooit misluk, en kan selfs verkoop aan 'n sim dat die Merchant mening 'n "vyand." Verkoop van die krip in detail Eerstens, stuur jou handelaar om te kyk vir watter items is 'n warm "by die dorp winkel. Dan gaan koop hulle (Dit help regtig om die haggler eienskap vir wat. 'n kind sal red jy 'n bietjie van die tyd, as jou handelaar het een stuur, maar dit sal nie baat vind by jou "haggler". Die enigste keer dat jy nie die "warm" items te koop is as hulle goedkoop (Daarmee bedoel ek niks minder as §20). koop dan die duurste items wat jy kan bekostig, selfs al is hulle nie "warm" daardie dag (soos effenmont en gastrobury kaarte). Voeg die items wat jy nou net gekoop het om die stalletjie (s). Jy doen dit deur gebruik te maak van die 'Check Goedere' interaksie, of sleep en hulle val uit die inventaris. Maak seker dat jou fokus is hoog (die maak van nuwe vriende is 'n goeie manier om fokus te verhoog), maak die stalletjie (s) vir besigheid, en verkoop aan almal wat rondom die gebou met behulp van die handelaar spyskaart hang. 'N Enkele Hustle sal ontsluit die "oorreed om te koop' wisselwerking, maar dit is die moeite werd smeer hulle op sowel as beide interaksies is die moeite werd om exp (En hoe hoër die vlak van jou handelaar, hoe meer wins wat hulle maak uit die verkoop). "Vuurwarm" items moet verkoop vir 'n baie hoë winsgrens, en moet jy 'n goeie opbrengs op ander duur dinge wat jy gekoop kry. verkoop nooit goedkoop dinge (soos blomme of vis), as jou kliënte gewoonlik koop daardie eerste, en jy maak baie min wins uit hulle selfs op lvl 10 handelaars. 'Oorreed om te koop' is slegs beskikbaar maal per dag per sim, sodat jy kan 'n onbeperkte dinge nie te verkoop aan een persoon. Toevoeging van interaksie items (dobbeltafels, boek rakke, ens) naby die mark stalletjies verhoog die aantal potensiële kliënte, wat rond te hang. Kinders soms blok die belangrikste mark stalletjie met hul swaard stryd, so dit is goed om 'n paar poppe plaas agter die stalletjies, sodat hulle nie in die pad kry die hele tyd. Uitvoer / Trading per boot 3D% 3D "/% Edit Uitvoer van goedere na ander gebiede met 'n boot neem meer tyd sedert die oprigting van 'n handelsmerk behels 'n aantal stappe (oop vragruim, plek items in die vrag, handelaar aan land gaan, dan kry op die boot weer te vaar na ander gebiede), so dit met behulp van metode om sake te doen, sal minder XP te verdien per minuut in vergelyking met die verkoop van die stalletjie. Maar sedert die uitvoer nie 'n suksesvolle vlak of fokus tjek benodig, verdien Simoles en XP met behulp van hierdie metode sal altyd slaag. Handelaar ontvang 'n groot wins uit uitvoer na ander gebiede, en selfs meer so as die gebied moet items wat die Merchant kan verkry gratis (bv Tredony koop kruie en sade. Terwyl Snordwich koop vis.) Sedert die Merchant gereeld kry opdrag gegee om " handel en lewer juwele "van Tredony, spandeer 'n geruime tyd te versamel Veldblomme en stoor dit in die vrag hou sal betaal met 'n ekstra Simoles wanneer die reis gemaak. (Om tydrowend reise na die oord Shoppe te vermy. Dit is ook 'n goeie idee om altyd ten minste 6 gars en óf 2 Sampioene of 1 kaas in die inventaris in die geval van die Merchant is getaak om handel te dryf vir juwele of hout.) Trading per boot gee ook die Merchant 'n geleentheid om XP, roem, Simoles en skaars items te bekom van ewekansige gebeure. Hierdie metode is die beste gebruik baie vroeg vir verdien Simoles en XP, aangesien die verkoop van goedere aan kliënte van die stalletjie swaar afhanklik van fokus en vlak 'n Merchant se en fokus kan moeilik wees om in stand te hou op 'n koninkryk wat maar net is begin wees. Insameling Veldblomme en hulle uitvoer (saam met Grassweed. Sade en ander oesbare plant items) om Tredony op dag een het getoon dat 'n goeie, produktiewe skuif vir 'n vlak 1 Merchant wees. Die Merchant kan 'n geleerde Table, waar 'n konstante stroom van XP kan verdien word deur ook gebruik "balansering van die boeke." aanvanklike huis uitleg die Merchant se sluit nie die skrywer Table, maar kan gevind word by kasteel die Monarch se of gekoop in Koop af en enige tyd gebruik. Verantwoordelikhede 3D% 3D "/% Edit Verkry juwele of Wood via Trading en aan juwelier of Carpenter (Hard) Vra 2 Kliënte te koop (Maklik) Botter Up 2 Kliënte (Maklik) Komplimenteer die smaak van 2 Kliënte (Maklik) Leer Hot Items en koop voorwerpe (maklik) Oop stalletjie vir Besigheid (Maklik) Belasting betaal (Maklik) Verkry 5 Eyepatches | Verpoeierde Pruike [Pirates Nobles] (Maklik) Vra Guildsman | Pirate aan die konsortium se Verkoop | Surplus Wapens vloot se, gevolg deur Omkoopgeld die Gilde | Pirates in die verkoop van hul wapens, gevolg deur Koop die wapens vir §100, gevolg deur Hand die Gilde | Pirate Wapens oorgegee aan 'n seerower | Guildsman [Pirates Nobles] (Hard) Nivellering 3D% 3D "/% Edit Jy is die eienaar van 'n groot seilskip. Jy vaar rondom die wêreld en handelsgoedere met ander lande. A Genuese belegger het ingestem om te betaal vir jou volgende reis as jy 'n wins terug te bring en, hopelik, goedere wat hy kan verkoop aan plaaslike handelaars. As vir een of ander rede wat jy nie terug te keer met 'n wins te maak, het hy die reg om terug te draai van die transaksie, en jy sal vas betaal vir alles. Voordat jy vaar uit jou huis hawe in Lissabon, Portugal, sal jy nodig het om 'n paar belangrike besluite oor hoe om voor te berei vir jou reis en watter roete om te neem nie. As jy slaag, sal jy baie ryk wees en sal jou reputasie as 'n spesery handelaar sement, om te verseker dat meer ryk beleggers kom jou pad. Maar as jy dit nie, kan jy gaan bankrot en verloor jou skip, om nie te praat ruïneer jou reputasie. Let wel: Die standaard van die munt in die grootste deel van Wes-Europa gedurende die Renaissance was die goue Florin. Maar die waarde bedrae wat in hierdie aktiwiteit is fiktiewe.
No comments:
Post a Comment